poniedziałek, 27 lutego 2012

Jak powinien wyglądać konkurs Covergirl według mnie

Dziś zastanawiałam się jak naprawdę powinien wyglądać konkurs Covergirl.
Myślę, że teraz jest on trochę nie uczciwy, ponieważ osoba która nie ma Stardollarów na reklamę, tak naprawdę nie masz szans zostania Cg.
Dziewczyny zostają Cg tylko dlatego, że wysyłają setki, a nawet tysiące wiadomości transmitowanych, aby się zareklamować.
Chociaż z drugiej strony gdyby nie to, konkurs Cg nie miał by sensu, ponieważ bez reklamy ludzie za bardzo nie głosowali, by na dolki.
Co o tym sądzicie?

Nawiązując do Covergirl, to dzisiaj została nią:


miss-beautey3 - National Cg
nietoperz01 - Lokalna Cg

Podobają wam się dolki, które dziś zostały Cg?
Mi nie bardzo. Moim zdaniem powinny wygrywać dolki, które są 
naprawdę ładne, a ich właścicielki włożyły w nie dużo pracy i wyróżniają się
na tle innych... Ale tak to już jest i każdy ma swój gust :)


4 komentarze:

Malinka97Shy pisze...

Też tak myślę :( Nie podobają mi się za bardzo.

PaTrYcJa pisze...

ja uważam że to jest przegięcie. Jest tyle pięknych dollek które naprawdę się starają, a tu proszę, takie "coś" wybierają ... brak słów po prostu

Weronika5464 pisze...

Całkowicie popieram

agus.ehee pisze...

CG jest nawet ładna, ale NCG mi się nie podoba. Widziałam ładniejsze, bardziej pomysłowe dollki, Apartamenty itp. Jakoś nigdy nie były NCG.

Mój nick na Stardoll to agus.ehee