poniedziałek, 27 lutego 2012

Komentator miesiąca

Bez zbędnego owijania w bawełnę, najwiecej komentarzy dodają Weronika5464 i Malinka97Shy, gratuluję i dziękuję za komentowanie. Otrzymujecie ode mnie po 20sd (jeśli chcecie może być 200sm) i reklamę w pasku bocznym. Dużo komentuje też Bloody_Merry, za drugie miejsce 10sd. Zarezerwujcie coś w bazarze ;) Dla osób, które nic nie wygrały - nie łamać się! Sonia_Star wybiera komentatora marca, więc jeśli chcecie nagrodę, komentujcie posty!










PS: Sprawdzałam komentarze by wiedzieć kto wygrał i chcę wyjaśnij jedną sprawę: nie "pożyczam" obrazków ze spojlerami z innych blogów. Nie wiem skąd ta myśl. Spędzam sporo czasu na robienie ich i poczułam się niedoceniona tym komentarzem, no i trochę mnie zatkało. Na robienie spojlerów z BASIC straciłam 2h, a takie ściąganie obrazka zajmuje pewnie około pół minuty. Bez takich komentarzy na przyszłość proszę.

5 komentarzy:

Weronika5464 pisze...

Dziękuję bardzo ;]

agus.ehee pisze...

Gratki ;) A ja postaram się być komentatorką marca :-)

Mój nick na Stardoll to agus.ehee

Malinka97Shy pisze...

Dziękuje :)

PaTrYcJa pisze...

dzięki :)

PaTrYcJa pisze...

I chciałam Cię jeszcze przeprosić za komentarz pod tamtym postem, naprawdę mi przykro że napisałam tak bez dokładnego przyjrzenia