poniedziałek, 20 lutego 2012

Mini konkurs

Mini konkurs.
Pierwsza osoba 10 sd, wylosowana 5 sd :)
Aby zdobyć sd proszę poprawnie odpowiedzieć na pytania:
1. Skąd pochodzi zespół Guns'n'Roses ?
2. Wymień członków powyższego zespołu.

Jest zespół jeden z moich ulubionych, a piosenkę November Rain ubóstwiam.
A wy lubicie ten zespół? Jakiej muzyki słuchacie? 


Przepraszam, że dawno nie pisałam, ale teraz mam tyle nauki, jak nigdy, ten tydzień chyba jest najgorszy od kiedy jestem w gimnazjum. Mam nadzieję, że w następnym tygodniu będzie luz. Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam ; )

5 komentarzy:

alice pisze...

Zespół Guns N Roses pochodzi z Ameryki.
Należeli lub należą do niego:
Axl Rose
Slash
Duff McKagan
Izzy Stradlin
Steven Adler
Matt Sorum
(Jest jeszcze trochę, bo skład często się zmieniał. Zawsze zostawał Axl)

alice_cullen_g

tenisistka18 pisze...

zespół pochodzi z Ameryki
członkowie;Axl Rose Slash Duff McKagan Izzy Stradlin Steven Adler
Matt Sorum

tenisistka18

Malinka97Shy pisze...

1.pochodzi z Ameryki
2.Slash
Duff McKagan
Izzy Stradlin
Matt Sorum
Axl Rose
Steven Adler

Weronika5464 pisze...

Zespół pochodzi z Ameryki.
Członkowie to; Axl Rose Slash Duff McKagan Izzy Stradlin Steven Adler
Matt Sorum

#Olga. pisze...

Ja tam tylko o nich słyszałam. I oczywiście mogłabym sobie wpisać te pytania w googlach, ale to by było nie fair... Powodzenia. :)