poniedziałek, 12 marca 2012

Adele




Ją na pewno znacie :D 

Nieoficjalna polska strona o Adele: http://adele.com.pl/tag/olis/

Widziałam ostatnio na facebooku "fanpage" na którym Adele jest przezywana i krytykowana, a dokładniej jej nadwaga.


Adele jest przy kości, ale według mnie nie jest to powód, aby ją wyzywać, ani krytykować.
Ma ona przede wszystkim piękny głos.

A oto jedne z moich ulubionych kawałków:



Someone like you.




Set fire to the rain.

Jej muzyka mnie wzrusza i uważam ją za bardzo piękną.

Adele na Stardollu 

Na Stardollu można ubrać lalkę Adele.


Lalka jest niestety tylko dla Superstar...
Ale tak to już na Stardollu bywa.



Stylizacja mojej lalki na Adele:


Mam nadzieję, że chodź troszkę podobna :)


A na koniec dwie okładki Vouge z Adele. 




Okładki są piękne moim zdaniem :)

Mam nadzieję, że post się spodobał.
Chciałam wam coś napisać tak z innej beczki i coś ciekawego.







6 komentarzy:

Malinka97Shy pisze...

Super, uwielbiam Adele.

kinia1511 pisze...

wiesz co, weszłam na stronę tego fanpage i przyznam że mam serce w gardle. To jest chore. Nie wiedziałam, że jak ktoś jest gruby to zaraz jest gorszy. Ja osobiście nienawidzę gdy ktoś się z kogoś tak nabija, zawsze staję w obronie bo dla mnie to jest nieludzkie. Fajnie, że o tym napisałaś bo to temat godny poruszenia i trzeba mówić a takiej nietolerancji. Osobiście czuję się podle, że żyje w takim społeczeństwie bez żadnych granic "żartu" (o ile można to tak nazwać) to się po prostu w głowie nie mieści, wszyscy mają bulwers gdy widzą rasistów i homofobów, proponuję jakąś oddzielną nazwę na "idealnych krytyków". Co złego jest w byciu innym? Kurde, nic! Dobra już ciśnienie mi się podniosło-niech no tylko znajdę założyciela strony - biedaczysko nie dożyje wakacji ..

Weronika5464 pisze...

Lubię ją ;]

agus.ehee pisze...

Nie lubię jej, ale notka ciekawa :-]

Kejtis pisze...

Po prostu masakra, zgadzam się z Kingą! to obrzydliwe co tam piszą, Adele jest świetna a jej nadwaga nic mnie nie obchodzi (mam nadzieje że większości nie obchodzi) Adele ma swietny głos.

atomowka25 pisze...

Kinia, ja też żyję w środowisku jak ty to nazwałaś "bez żadych granic żartu", jest to okropne, ponieważ osoby, które są biedniejsze, grube, lub mające inny styl, są wyzywane. Myślę, że w każdej szkole są takie zachowania i jest to okropne. Każdy ma swój styl i urok, dlatego powinien być szanowany przez innego człowieka. Nie popieram również rasizmu, ponieważ osoby, które są czarni nie wybrały sobie koloru skóry i muszą z tym żyć, ale w głębi mogą być naprawdę super :) Pozdrawiam !