wtorek, 13 marca 2012

Stylizacja w apartamencie nr 1

Pierwszy raz pokazuję stylizację w apartamencie. Pomysł na makijaż by Olusia69, dziękuję. Nieco przyszalałam z programami, ale trzeba złapać wprawę bo z czasem paint nie wystarczy ;D
* czapka z Evil Panda (Starbazar)...........................6sd
* tunika z DKNY (Starbazar)...............................70sd
* leginsy z Evil Panda (Starbazar).........................11sd
* skarpetki z Bonjour Dizou (Starbazar)..............30sm
* buty z Evening Falls..........................................16sd
* torebka z Facebook'a........................................0sm
razem: 103sd 30sm
No cóż, w sklepie dostępne są już tylko buty więc nie jestem zbyt wspaniałomyślna. Jeśli ktoś napisze, że ja tylko chwalę się moim DKNY, to się zgodzę. Kupiłam je dosyć tanio i mam czym się szczycić. Podoba wam się? Co powinnam zmienić? Komentujcie i anonimowo głosujcie!

2 komentarze:

agus.ehee pisze...

Bardzo ładna stylizacja. I te rajstopki śliczne ;*

Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

Malinka97Shy pisze...

Fajna stylizacja P) i gratuluję "znaleziska"