niedziela, 11 marca 2012

Stylizacja

Hej dziś mam dla was stylizację ;)
Styl chyba będzie gotycki, bo emo to to nie jest :D


Bluzka ( jest to sukienka ) - kupiona przeze mnie w sklepie Archive- RARE Dragon Dress- 7sd
Spódniczka- darmówka z okazji 5 mln użytkowników- 0 sd, sm
Rajstopy- Fallen Angel- Rose netstockings- 3 sm
Dałam jeszcze jedne rajstopy, aby te z Fallen A. wydawały się ciemniejsze, a mianowicie dałam rajstopy, które również były darmówe z konkursu Fame.
Rękawiczki- RiO- Black Gloves- 4 sm
Totebka- Decades- Inspired by Chanel Handbag- 6 sd
Skarpetki- Bizou- Black Socks- 10 sm
Buty- Avril Lavinge- 7 sm



Osoba, która nada najładniejszy tytuł dostanie ode mnie 30 sm.

Podoba wam się stylizacja ? ;)







4 komentarze:

agus.ehee pisze...

B. ładna ^^ Ale niestety nie mam pomysłu na tytuł.

Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

PaTrYcJa pisze...

stylizacja ładna :) a tytuł to np. Queen of the dark

Weronika5464 pisze...

Dobra robota ;) Nie mam pomysłów na tytuł xD

Malinka97Shy pisze...

Im a Black Dragon

Fajna